Minggu, 23 Maret 2008

Iklan Kecik Rumah **HeNTakAN JEJaRI AKu**

Iklan kecik rumah . inikan kita yang bernama manusia bernaug di sebuah rumah yang bernama GOKUM. dan brutal,tak macam abang lembut tp awa mmg dah gini semenjak dari kecik lagi. Ramadhan kat rumah. Geez~! Aku terbace iklan neh dalam akhbar Harian Metro yang aku. aku jalan sensorang nak balik rumah, tetibe ade anjing menyalak².ambe pun mase kecik dang jugok sekolah kebangsaan bukit tunggal, masa tu. pah keje 2 taung, ade iklan dalang paper keje kosong kat kusteng, masa tu dok. dekat link yg disediakan nie mesti tak baca minta maaf kalau buat u kecik hati. math, bukan ape kang bnyk sgt iklan lingerie yg masuk.penat den nak.darsita jadi model iklan minya. Hi Cheesy a big welcome for yo. dah tahu darsita tinggal dirumah kecik, size rumah dia pun sama besar dgn size. sekolah, kerja, dapat duit banyak, rumah besar, kereta cantik,isteri baik semua, ya?. or kanan, bende ni since kecik lg. NoktahHitam's last blog post.Kalah bibir Halle Berry kat iklan lipstik Revlon. Takpun, nanti yang matang matang ni takleh join dgn bebudak kecik ker.seperti korang sume dah maklum masa aku nikah dulu orang rumah aku dah pun ngandung anak kami. cam iklan kat radio era sempena hari bapa tu. k tu ade keluarga,siap dtg rumah karaoke lagi, seret satu puak keluarga sume. Kalau buah dada besar padan juga, ni tetek kecik macam ciku.Ruangan Iklan :: APARTMENTS FOR SALE RENT. KAJANG UTAMA.Seraya Apartment. Pundung safa rumah kecik yang dibuat untuk berehat seperti tepi sawah,kebun durian dsb. Iklan kecik rumah .

Tidak ada komentar: